субота, 24. фебруар 2018.

VODA U PRAHU – ČIKA KEKIN DNEVNIK


Dragi dnevniče,

među različitim elementima koji okružuju čoveka na Zemlji samo se voda javlja gotovo svuda, pa čak i u kolenu. 

Moj kolega sa Instituta za tekuća pitanja u Sremskim Karlovcima, Mile zavani Čokanjče, proučava kombinacije vode sa drugim hemijskim supstancama i došao je do zaključka da se čudesan život vode nikada se ne gubi sa površine Zemlje samo se prilagođava novom okruženju u dodiru sa vinom...
Zbog vode i oko vode rađale su se i umirale civilizacije, vodili ratovi, dogovarala primirja. Čitav je život na Zemlji, u biti, nastao u vodi...

Da li će u budućnosti nestati voda ili će je biti viška?
Što bi rekao dedinog pradede brat od ujaka:
Tek kada je bunar prazan, shvatimo koliko nam je voda važna.“ 

Na Fakultetu za vodu u Irigu, Institut za napitke, Katedra za destilate tvrde “Vino nije voda, a da bi ste održali ravnotežu i zdravlje organizma popijte 8 čaša vode na dan – sa vinom a može i više puta, kad god jedete šunku.“
Voda ima još jednu vrlo popularnu namenu a to je kupanje subotom...
Kupanje u službi lepote, odnosno kupanje koje obavljamo jednom nedeljno, i koje traje najmanje jedan sat...
Rezultati najnovijih istraživanja pokazuju da je mnogo zdravije biti prljav nego se tuširati svaki dan – što naročito važi za decu.
Redovno tuširanje moglo bi da dovede do oštećenja mozga, čije bi posledice bile slične simptomima Parkinsonove bolesti! Krivac je magnezijum prisutan u tekućoj vodi, tvrde naučnici sa medicinskog fakulteta u Erdeviku. Pa, sad se ti kupaj svaki dan…
 
To neprekidno kretanje vode sa svoja tri lica, od gasovitog stanja kao pare, do tekućega i čvrstog u obliku snega i leda, mi je dalo ideju da napravim civilizacijsko naučni preokret... Shvatio sam da je najveći problem vode kad je nema...
A vode nema kad se popije, ispari, nema kiše, tražiš je u pustinji...
Da bih rešio probeleme nedostatka vode odlučio sam da pronađem vodu u prahu! Time bi sve bilo rešeno...
U ovom obliku voda ne može da ispari, ne može da se prospe...
To jest, može da se prospe ali ti je opet sakupiš metlicom i lopaticom...

Eureka!

Voda u prahu je laka za transport, čuvanje i konzumaciju...
Kad želiš da je koristiš potrebno je da prah razmutiš u vodi u srazmeri jedna kašičica na dva decilitra vode i problem je rešen!

Eureka!

Voda nekad može da bude i loša. Tako je pre neki dan došao sin kod mene i rekao:
 „Ćale, pokvarila su nam se kola.“
“Šta? Šta se desilo?“, upitah ga ja.
“Ma, ušla voda u karburator“, odgovori moj naslednik.
“Odkud ti znaš da je voda ušla u karburator?! Daj da vidim… Gde su kola?“, upitah ga.
“U jezeru“, odgovori on.


Ne znam...
Mada, znam ja, ali možda mi nije baš sve jasno...
Ustvari, jasno je meni samo nisam pametan...
Mislim...
Stvarno...


Нема коментара:

Постави коментар