субота, 7. јануар 2023.

МАЂИОНИЧАРСКИ ТРИК – КАКО ДЕЧАКЕ ПРЕТВОРИТИ У ЛАВОВЕ? – Саша Јовановић

 



Ово је Рејмондова прича коју је он испричао Чика Кеки а

Чика Кека ју је испричао мени да бих је ја испричао вама.

Дакле, Рејмонд је имао пријатеља са факултета који је

имао два унука, од шест и осам година.

Пошто је Рејмонд често долазио у посету код свог 

пријатеља, радо је дечацима показивао разне трикове. 

Једног дана Рејмонд је рекао деци: „Имам један трик са 

којим могу да вас претворим у лавове!“

На Рејмондово изненађење једно од деце рече: „У реду. 

Претвори нас у лавове!“

„Па, ух, знате... Ја, ух..., не могу то да урадим јер нема 

начина да вас вратим назад...“, покушавао је да се извади 

Рејмонд.

„Баш ме брига. Желим да нас претвориш у лавове!“, рече 

млађи дечак.

„Не могу, јер нема начина да вас поново вратима да 

будете дечаци“, Рејмонд настави да се вади из незгодне 

ситуације.

„Хоћу да нас претвориш у лавове!“, изненада је викнуо 

старији дечак.

„А како ти то можеш да нас претвориш у лавове?“, упитао 

је млађи дечак.

„Изговарајући чаробне речи. Ако бих их изговорио, ви би 

сте постали лавови““, одговорио је Рајмонд.

Два дечака су једно време размишљала и онда један 

упита: „Зар не постоје чаробне речи које би нас вратиле у 

дечаке?“

„Постоје, али проблем је што, ако кажем прве чаробне 

речи, не само вас двојица, него свако на свету – 

укључујући и мене би се претворио у лава. А лавови не 

знају да причају и не би било никог ко би могао да каже 

чаробне речи које би нас вратиле у људе“, наставио је 

Рејмонд борбу.

„Напиши их“, рекао је старији дечак.

„Али ја не знам да читам!“, рече млађи.

„Не, не могу – писање речи отпада... Чак и када бих 

написао речи, свако на свету би се ипак претворио у 

лава“,  снашао се Рајмонд.

„ОХ!“, уздахнуше оба дечака.

После недељу дана Рејмонд је срео старијег дечака који 

рече: „Чика Рејмонде, има нешто што једва чекам да вас 

питам... Нешто што ме све време збуњује...“

„Питај!“, рече Рејмонд.

„Хоћете ли ми речи како сте ви уопште научили те речи?“, 

упита дечак.

 




 

 

Нема коментара:

Постави коментар