уторак, 11. август 2020.

ČIKA KEKINA PESMA IZ KNJIGE „GDE JE NESTALO PANONSKO MORE?“

 


Panonski sam mornar,

bez mora i broda

Pšenična su polja

moja morska voda

 

Panonsko je more,

nekad ovde bilo

I nestade iznenada,

šta li se to zbilo

 

U daljinu stalno gledam,

njega nema - ja ga tražim

I bez mora Panonskoga,

za mornara pravog važim

 

Ja bez mora Panonskoga,

morski život stalno živim,

U mislima neprestano,

pučini se morskoj divim.

 

I bez broda Panonskoga,

naći ću ga jednog dana

To je more moja kuća,

svima nama ljubav znana

 

Ostrvo je Fruška Gora,

svedok morskih divnih dana

A bez mora Panonskoga,

planina je sada sama

 

Ali jednog dana,

posle vedre noći

Panonsko će more,

opet meni doći

 

A kad nađem more svoje,

sve će strepnje tad da odu

Život morski tad će teći,

na Panonskome mome brodu.

 

Pozvaću vas ja na more,

koje negde mene čeka

Verujte vi sada meni,

kad vam kaže Čika Keka


ŠTA ĆETE SAZNATI IZ KNJIGE „GDE JE NESTALO PANONSKO MORE“?

 

Нема коментара:

Постави коментар