среда, 22. октобар 2014.

KAO IZGLEDAJU VANZEMALJCI I DA LI STE IH VIDELI?




Hiljadu mi svemirskih mušica uvek sam se pitao da li ima života pre smrti...
Te večne tajne su uvek uznemiravale moj uznemireni duh još dok sam kao dečarac štapom svašta dirao i otkrivao skrivene misterije i neotkrivena otkrića... Potom sam se kao stariji dečerac pitao da li svako zato ima svoje zašto ili je to zato što je neko rekao zato... Onda sam noćima kroz rupu na plafonu, kada nije padala kiša, posmatrao nepregledne zvezdane daljine okružene dalekim zvezdama i pitao se zašto li tata ne popravi tu rupu jer se uvek prehladim sem zimi kada sneg ili led zakrpe rupu...
Pitao sam se da li tamo negde daleko ima živih bića koji poput mene se pitaju da li ovamo ima nekih živih bića... Kao što je čuveni kosmolog Marko Van Basten rekao: „Otkriće vanzemaljskog života bi bilo veliko za nas a malo za ceo svemir“.
Gutao sam filmove, priče, knjige o mogućnostima života negde tu oko ili iznad ili ispod ili pored nas. Pitao sam se da li postoje vanzemaljci, kako sam ih ja prvi nazvao. Pitao sam se kako li samo izgledaju...  
Smatrao sam da ne izgledaju isto kao mi, to mi je bilo vrlo neverovatno. Mada je ljudski oblik možda univerzalan.... Ali ako samo pogledamo koliko na našoj planeti ima različitih oblika života onda možda ti vanzemaljci možda baš i ne liče na nas.
Ali, ipak, znamo da je život na Zemlji nastao negde pre 3,5 milijardi godina . Razvijao se prvo hemijskim pa onda biološkim putem pa ako u svemiru deluju iste fizikalne, hemijske, nuklearne, kaledioskopske, uzajmno povratne i druge sile, krije li se tu činjenica da je život svugde morao da nastane putem istih procesa.
E, to bi onda značilo da vanzemaljci izgledaju kao mi!
Svedoci koji tvrde da su imali bliske susrete treće vrste opisuju vanzemaljce slične ljudima, ali s nekim manjim odstupanjima kao što su velike oči, mala usta, velike ruke, niski stas, zelena boja, klompave uši...
Da li to znači li to da su vanzemaljci ''stariji'' od nas pa su evoluirali u nešto novo?
Možda ćemo i mi ljudi jednom izgledati kao oni sada, a oni opet nekako drukčije, možda kao mi sada.
Naš mozak ima samo 10 na14 nervnih veza, što ne znači da ne bi negde u svemiru mogli postojati mozgovi sa 10 na 24 ili 10 na 34 nervnih veza.
Sposobnost takvih mozgova bila bi neverovatna.
Mi ne bi mogli razumeti ni njihova najjednostavnija razmišljanja.
Isto vredi za sve ostalo u telu.
Sve bi moglo na neki način biti slično, ali drukčije, nekako isto a ni nalik.. A u isto vreme bi ta raznolikost mogla biti indentična sa nama tako drugačije da bude potpuno isto...
Ne znam...
Nisam pametan...
Ali možda i jesam...
Možda je sve ovo što sam rekao tačno... Mislim da jeste....
Ljudi se više nešto baš i ne pitaju da li postoje vanzemljci, nemaju dilemu… 
Sad nam vanzemaljci dođu kao neke komšije ili tako već nekako…
Evo, Ukrainski ufolozi su počeli sa prikupljanjem sredstava za podizanje spomenika vanzemaljcima koji su poginuli pokušavajući da uspostave kontakt sa Zemljanima…? Inicijatori ove ideje kažu da su mnogi vanzemaljci poginuli u različitim katastrofama, ali i da je ukrainska vojska od 1997. godine srušila najmanje sedam letećih tanjira!!!
Moj prijatelj i advokat Mita Parnica  iz Silbaša očekuje da će razgranati posao tražeći odštetu od države za ljude koji veruju da su ih oteli vanzemaljci. Za sada još nije dobio ni jedan slučaj, a ni klijenta... On sam kaže da  očigledno na tom području postoji potreba za pravnom pomoći, ali da je problem u tome da se ljudi plaše da će od sebe napraviti budale. Mita očekuje da će proširiti broj svojih klijenata preuzimajući ovako neuobičajene poslove. Za sada tek treba dobiti neki slučaj odštete za otmicu, ali kaže kako ima mnogo potencijalnih klijenata napominjući kako oni koji prate oblast vanzemaljaca izveštavaju u Vojvođanskoj vanzemaljskoj reviji o njihovim brojnim napadima svake godine!
Dubok sam se zamislio nad ovim problemom i gledajući kakva je konstelacija energija sve mi se nekako čini da ća vanzemaljci će za nekoliko godina okupirati našu planetu. Sigurno je to tako jer su oni već tu. 
Proučavajući naše ponašanje dolazim do zaključka da će prva stvar koju će vanzemaljci uradit biti uvđenje poreza na našu planetu.
Na tribini “Ako nisu tu onda su već došli” koje je organizovala Vojvođanska svemirska agencija professor primenjene vanzemljologije, Vasa Mitin, kaže da su vanzemaljci veliki švaleraši i hteće da nam jure žene… 
Predstavnik udruženja “Crne rupe” Pera Saturn je rekao da je uspostavio kontakte sa vanzemljcima i  uskoro dobija karte za vožnju svemirom sa vanzemaljcima, o čemu će nam više pričati preključe, kad se vrati sa tog puta. Akademik Steva Banatović je tvrdio da su ga vanzemaljci ovih dana napali dok je  vozio auto i hteli da mu naplate kaznu iz nepoznatog razloga... Kad se vratio kući otkrio je da mu je i mačak vanzemaljac pa ga je razvalio metlom. Od tada ne pije… 
 Šumar Rade iz Grgurevaca je rekao da se vanzemaljac sa svojom spravom za letenje srušio negde na Fruškoj gori gde je ostala rupa u zemlji sa otopljenom letelicom. Letelica se rastopila i nema je…
 U stvari postala je voda, nakon što je udarila, Rade je pogledao da li je vanzemaljac tamo negde ali izgleda da je pobegao i da sad se skriva u šumi dok ne dođu njegovi po njega, a oni će doći ovih dana…  Predloženo je na tribini da bi se do njihovog dolaskamogli organizovati u grupe i potražiti vanzemaljca. 
 Evo gledam i sve mislim da je Miško iz poljoprivredne apoteke vanzemaljac. 
Ne znam… Mislim znam ja odlično to, samo mi nije jasno… Nisam pametan… MIslim… Stvarno…

Arkadije Jovanović

Нема коментара:

Постави коментар