субота, 25. октобар 2014.

ČIKA KEKIN DNEVNIK - TABLETE ZA PODMLAĐIVANJE





Dragi dnevniče,
baš sam nešto okilavio, otromio, sav sam nekako miltav...
Gde mi se dede snaga? 
Nekada sam bio hitar, okretan, čio, poletan...
A sada, sada imam i loše reflekse. 
Eto, pre neki dan me udario auto koji su gurala dva momka...
Zdravlje i gipkost su potrebni. 
Kao što je rekao Diogen „u zdravom telu zdrav sluh“...

Nego baš nešto razmišljam o toj prolaznosti života i o uticaju kosmičkih zraka na njega. Razmišljam. Mislim, kontempliram o tome kako je sve ovo nastalo...                

U isto vreme mislim, razmišljam, da li je moguće usporiti život, ili naći neki način za podmlađivanje i vraćanje mladalačkog tkiva i ćelija. Možda bi se moglo to nekim tabletama na primer. 
Mogao bih da izmislim tablete za podmlađivanje i tako rešim taj problem starenja i kilavljenja. To bi pomoglo i meni i celom svetu. To bi bio naučni poduhvat. 
Tablete ću nekako i da napravim ali morao bih i da odredim doze za koliko želim da se podmladim... 
To moram dobro izračunati da ne bi došlo do greške... Zamislite ako neki čovek pretera sa tabletama pa bude mlađi od svog deteta. Što bi to bila zbrka... 
Kako neko ko je mlađi od svog deteta da ide kod njega na roditeljski sastanak u školu? 

Ili ako neko neredovno pije tablete pa onda nedelju dana je mlad, nedelju dana star, pa opet mlađi, pa opet stariji...
Te doze su najvažnije...

Isto tako muž i žene bi morali da piju u isto vreme iste doze, da ne bi dolazilo do prevelike razlike u godinama. Tablete bi se morale čuvati daleko od dece, da neko ne bi, ne daj bože, popio koju tabletu...
Ni sam ne znam šta bi se desilo kada bi klinac od dve godine popio dozu tableta koja ga podmlađuje deset godina...

Tablete nije problem napraviti ali doze odrediti je već nauka... Kako sa merom i planski vratiti telo u neko pređašnje stanje. Ti životni okreti moraju biti mudro napravljeni, što me podseća na reči čuvenog filzofa Profesora Arkadija: „Kako god se okreneš, stražnjica ti je pozadi...“

A onda pomislim, šta ako je sve ovo, ovaj život, iluzija i ako zapravo ništa ne postoji?

U tom slučaju sam definitivno platio previše za svoj auto...
Ne znam, ne znam...
Hm....                                                                       




Нема коментара:

Постави коментар