петак, 24. октобар 2014.

KUPANJE SUBOTOM - ČIKA KEKIN DNEVNIK




Dragi dnevniče...

Najviše ne volim kad se ispraljam ponedeljkom a kupanje tek u subotu... 
Tako mi cele nedelje bude neprijatno, sve me nešto svrbi, štipka, kao da gamiže po telu... 
Sve me neki žmarci prolaze a subota tako daleko... 
Ko će je dočekati da se okupam kao čovek...

Ta voda me je uvek fascinirala i nisam propustio ni jednu subotu da je ne proučavam.  Zanima me baš kao ta vodena bića izdržavaju toliko pod vodom. 
Ja na primer uđem ispod tuša i ne mogu izdržati duže od minut pa da me grom udari. Doduše mogu ja i nešto više ali iz nekoliko puta.

Ono što kaže poznati naučnik Profesor Arkadije, u svojoj autobiografiji „Odavden dovden i nazad“ – „Ja više mogu izdržati pod vodom nego kod kuće“, dalo me je u razmišljanje. 
Razmišljao sam kako da ja naučno rešim svoj produženi boravak pod tušem a kasnije i šire.

Tako razmišljajući subotom pod tušem odlučio sam da izmislim materijal koji imitira disanje nekih kopnenih životinja pod vodom i od njega napravio veštačke škrge. 
Čuo sam ja da postoje vodeni insekti sa sitnim nepropusnim naborima na koži koji na sebi zadržavaju kapljice vode, a ispod njih čuvaju vazduh. 
Pri kretanju u vodi kroz mikropore ulazi novi vazduh. 
Doduše, javio mi se mali problem jer za preživljavanje čoveka trebalo bi najmanje 90 kvadratnih metara takve strukture a ni moj stan nije toliki. 
Međutim, nije baš potrebna tolika kvadratura stana za taj materijal ali i ako ga nekako izsavijam nemože tiu to stati u kupatilo. 
Tako sam ja rešio problem disanja pod vodom ali u rekama, morima i okeanima ali disanje pod tušem, jok! 
Jedino da prepravim kupatilo pa da u mom stanu od 60 kvadrata ono zauzme nekih 40 kvadrata...

Ali o tome nekom drugom prilikom. Izdržaću ja tih nekoliko puta po minut pod tušem ali ne mogu da dočekam subotu.

 U četvrtak već ne mogu da spavam čekajući da u petak prođe ponoć i da svečano uđem pod tuš... 

Jer kao što kaže moj predobri pomalo pošteni pradeda: „Ko se kupa svake subote neku može i da preskoči...“ 

Ja sada idem lepo da spremim peškir i donje rublje za subotu a o veštačkim škrgama ću tek u subotu nastaviti da razmišljam.


Нема коментара:

Постави коментар