недеља, 26. октобар 2014.

ČIKA KEKINA TAJNA - KAKO ZARADITI MILION DOLARA?







Dragi dnevniče,
moram ti oktkriti jednu tajnu! To mogu samo tebi reći jer znam da je nećeš nikome otkriti. 
Spremam se da ti je odam ali ne znam gde sam zaturio novčanik… 
Bio mi je tu sada kada je rođak Staja iz Surduka bio da pozajmi koji evrić. Ko zna gde sam ga stavio… 
U frižideru nije, u veš mašini nije, u rerni nije… 
Možda ga je zaboravni i smušeni Staja zabunom stavio u svoj džep… 
Muka ga naterala da traži pare od mene... 
Eh, šta je život.. 
Ima troje dece i kaže da mu ona svake nedelje traže po sto evra... 
Pitam ga ja pa šta rade ta deca sa tolikim parama, a on kaže da ne zna jer im nikada ne da...

A, da... Tajna je sledeća; KAKO ZARADITI MIOLION DOLARA?

Amerikanac Džejms Rendi je napravio uspešnu karijeru kao profesionalni mađioničar, ali danas je znatno poznatiji zbog svoje delatnosti demistifikovanja i javnog raskrinkavanja tvrdnji o paranormalnim sposobnostima i fenomenima.

On je postao “noćna mora” svetskih proroka, samozvanih iscelitelja, vidovnjaka, rašljara, bioenergetičara, astrologa i svih koji se služe crnom i belom magijom da bi izmamili novac od lakovernih ljudi. Godine 1996. osnovao je Obrazovnu Fondaciju Džejmsa Rendija.

Najzanimljiviji potez Rendijeve fondacije je ponuda od milion dolara nagrade prvoj osobi koja uspešno demonstrira bilo koju paranormalnu sposobnost. Za nekoliko godina prodefilovalo je dosta kandidata među kojima je bilo iscelitelja, čitača misli, proroka, vidovnjaka, rašljara, konstruktora perpetuum mobila, pa i naučnika - ali se do sad niko nije ni približio osvajanju nagrade!
Eto prilike za pare... 

Svaki naš čovek može da osvoji nagradu.

Na primer komšija sina tetkinog strica ima platu 200 evra a svaki mesec uredno vraća ratu kredita od 250 evra... 
Ili u ova teška vremena kada su život i hrana sve skuplji kod nas je sve više ljudi sa prekomernom težinom...

Onda, u mojoj ulici niko ne plaća struju a ulica sija kao Las Vegas, dok u pradedinom selu svi plaćaju struju a imaju je par sati dnevno zbog preopterećenja mreže... 

Onda vlasnica firme koja prodaje tablete za mršavljenje je sve deblja... 

Kod nas se prave vekne hleba od kilograma teške 500 grama.
Ima ovde kod nas ljudi sa toliko paranormalnih sposobnosti da mislim da se taj gospodin Rendal  mora spremiti da isporuči to milionče.

Mogao bih i ja da osvojim to milionče ali neću da uzimam nekom leb iz usta. Kao što kaže engleski fudbaler Vilijam Šekspir „Ko trči za parama mora da pazi da ih ne prestigne“.
Nego nešto me žulja u zadnjem džepu... 
Vid’, vid’, novčanik... 
Otkud novčanik u mom zadnjem džepu, odkud tu kad mu je tu mesto...? 
Svašta... 
Koja je ovo paranormalna pojava kada ti se pare normalno pojave tamo gde i treba da budu, u novčaniku i u tvom džepu... 

Možda da se i ja ipak prijavim kod gospodina Rendala... 

https://en.wikipedia.org/wiki/James_Randi_Educational_Foundation

Нема коментара:

Постави коментар