понедељак, 27. октобар 2014.

DA LI ZNATE ŠTA JE TO SRPSKO INDIJANSKA HIPNOZA?





Hiljadu mu mikro talasnih i mikrovalnih talasatih talasa i valova nevidljivih golim okom u takvom sam stanju da bi mi dobro došla pomoć indijanske hipnoze. Kao što je mudro govorio čuveni šaman Jozef Visarjonović Staljin: „Ponekad umornom telu i duši je bolje da se odmara nego umara“.

Indijanska hipnoza kao poseban tip vođene vizualizacije početak je svakog isceliteljskog postupka svakog savremenog Šamana i to je zapravo određena vrsta hipnoze za koju se ne može reći da je hipnoza a da u isto vreme ona to i jeste...
Među Čiroki i Lakota indijancima obolela se osoba preko kojekakvih priča, odnosno vizualizacije, uvede u stanje transa. Mi to zovemo „Uspavan tako da sanja kao da je budan". Da to naučim pomogli su mi upravo oni trenuci provedeni sa mojom prababom koja se zakasnivši na „zlatnu groznicu“ na Divljem zapadu obrela među indijancima. Ona mi pričala kako to rade indijanci i kako je to ona naučila od njih, da bi posle prenela na mene. Kada sam sasvim ušao u to, svatio sam da je indijanska hipnoza nalik onome što moderna medicina zove hipnoza a da u isto vreme nema nijednu dodirnu tačku sa njom. Prababa i ja smo drevnoj tehnici dodali neka unepređenja tako da je to sada ustvari srpsko indijanska vrsta hipnoze. Dok moderni psihijatri pacijenta stave na kauč i hipnotišu ga tako da uđe u hipnotički trans, mi to činimo puno ležernije.
Osoba, naime, ne zna uopšte da je hipnotisana i da je u transu, jer je svega svesna i potpuno budna, a u isto vreme je ipak povezana sa svojom podsvešću i nesvesnim. 

Uz pomoć srpsko indijanske hipnoze mi nastojimo da budemo puno više u skladu sa prirodom   novčanim prinadležnostima i uverimo pacijenta da sve ćelije njegovog žele da žive u srećnom skladu bez potrebe da međusobno najavljuju rat, da se druže i trude da žive u miroljubivoj koegzistenciji... Na taj način mi pomažemo osobama. Jedino je problem što ne možemo pomoći sami sebi...
U radu sa pacijentom važno je računati na celovitost njegovog bića, dakle i na najsitnije faktore koji na njega mogu uticati, kao što su ishrana, okolina, napetost, emocije, navike, verovanja, porodična situacija, društvo, religija, količina novca u banci, količina novca u slamarici, količina novca koji je doneo... Od svih faktora ipak je najvažnije verovanje. Najjače deluje ono u šta ljudi veruju ma koliko to objektivno izgledalo neverovatno i ma koliko ni ja u to ne bi poverovao..  
Zato su jako važne priče i njihovo duhovno značenje jer vode onome u šta čovek veruje. Tako da sam ja napisao nekoliko zbirki priča za seanse srpsko indijanske hipnoze. Samo ovom tehnikom od svih slučajeva problema, stanja i bolesti koje sam imao, više sedamdeset posto je verovalo da će biti izlečeno ili se stanje poboljšalo što mislim da je veliki procenat verovanja.
Zbog toga smatram da treba da upoznam širu javnost sa tehnikom, „Uspavani tako kao da su budni a da ne znaju da sa uspavani kao da su budni" ne bi lih kako sebi pomogao putem nje. 
Odštampao sam prvu knjiga „Priče srpsko indijanske hipnoze“ pa vam toplo  preporučujem da je kupite po simboličnoj ceni. Verujem da će te kad pročitate knjigu poverovati da vam putem srpsko indijanske hipnoze mogu pomoći pa ćete doći na neku seansu kod mene. 
Sledećeg meseca prababa i ja gostujemo u Šlafenšturtergeru i Springerbringenu.

Arkadije Jovanović

Нема коментара:

Постави коментар