понедељак, 28. јун 2021.

DANAS NIŠTA NISAM RADIO


 

Kada na kraju dana

Vesela deca stignu kući

Postavalja se pitanje

Pre nego što će ući

„Šta si radio danas?“


Dok roditelj svoje dete gledi

„Danas ništa nisam radio“ sledi...


Ništa možda znači...

Da mi je neko čitao knjigu

Sa vaspitačicom sam vodio kuvarsku brigu

Slikao jednu plavu sliku

Ili slušao priču o letećem liku

Možda sam pisao slova neka

Sedeći na malnoj stolici

Možda sam našao divnu knjigu

Tamo negde na polici...

Možda sam pomogao najboljem drugu

Ili se šetao po vrtićkom krugu

Možda sam danas uz opštu sreću

Pojeo španat – porciju veću...

Možda sam danas sa puno sjaja

Otpevao pesmu do samog kraja


Kada imaš godina malo

Što se na prste jedne ruke broje

Tvoj srce ima krila

I stalno leti u visine svoje


Kada imaš godina malo

Tvoji su poslovi puno jači

A onda „ništa“ može

puno stvari da znači...

 



Нема коментара:

Постави коментар