уторак, 2. јануар 2018.

SMIRI SE MARKO – ČIKA KEKIN DNEVNIK



Dragi dnevniče,

Evo prolaze novogodišnji praznici a dolaze božićni. Ovi praznici donose puno sreće, veselja ali i neki zanimljivih situacija.
Svi smo imali priliku da puno puta vidimo dete koje u prodavnici vrišti sa namerom da mu se kupi čokolada ili nešto drugo ili treće a što je u tom trenutku bila najneophodnija detetova želja na svetu.
Oni koji gledaju scenu imaju svoje pouke kao bi oni to rešili u isto vreme kritikujući roditelje što nisu lepo vaspitali dete.
Jedno je sigurno, najgore je onom čije dete vrišti i neće da se smiri ša su roditelji na pragu sloma živaca.

Za novogodišnje praznike sam u jednom supermarketu posmatrao dedu koji je kupovao neophodne namirnice, dok je njegov trogodišnji unuk vrištao prvo za keksom, zatim za nekim voćem, pa bombonama, sokom, a onda i za čokoladicama...
Videlo se da mu nije lako.
 Ali, dok je uzimao neophodne stvari sa rafova pregledajući popis, stari čovek je potpuno smirenim glasom govorio:
Polako, Marko, nećemo još dugo. Polako, dečko”, i nastavio s traženjem namirnica s popisa.

Nakon nekoliko minuta, dete je opet krenulo da vrišti, a deda je samo rekao:
 “U redu je, Marko, još nekoliko minuta i idemo. Izdrži, dečko”.
Na izlazu iz samoposluge, dete je počelo izbacivati ​​stvari iz kolica. 
Opet sam čuo dedu:
Marko, opusti se, prijatelju. Nemoj biti uznemiren. Bićemo kod kuće za nekoliko minuta. Ne uzbuđuj se, Marko.”


Bio sam impresioniran dedinom smirenošću te sam krenuo za njim na parking, gde je stari čovek pakovao namirnice u automobil. 
Nisam mogao a da mu se ne obratim:
“Znate, gospodine, znam da me se ovo ne tiče, ali stvarno ste bili sjajni! Ne znam kako ste uspeli. Sve vreme ste zadržali smirenost, i koliko god da je on bio glasan i živcirao vas, vi ste neprestano smireno govorili da će sve biti u redu. Marko stvarno ima sreće što ima takvog dedu.”


Deda se nasmešio i rekao:

“Hvala gospodine. Ali vi ste u zabludi. Ja sam Marko. Mali terorista se zove Steva”, rekao je deda i ostavio me u apsolutnom šoku.

Нема коментара:

Постави коментар