четвртак, 31. август 2023.

10 NAŠIH VASPITAČICA – Saša Jovanović

 


Prvo je krenula Agata Kristi sa svojom knjigom „10 MALIH CRNACA“ u kojoj se kroz stihove rešava zagonetka...

Potom nas je Ljubivoje Ršumović upoznao sa „10 LJUTIH GUSARA“... 

Ovoga puta sledi priča o „10 NAŠIH VASPITAČICA“

 

 

10 vaspitačica

Brine se o nama

Jedna mora kući

Po nju došla mama

 

9 vaspitačica

Peva s nama pomalo

Jedna se prehladila

Pa je osam ostalo

 

8 vaspitačica

Ja nijednu ne dam

Jedna ode s bakom

Ostalo ih sedam

 

7 vaspitačica

Užinu nam sprema

Dok smo sve mi pojeli

Još jedne nam nema

 

6 vaspitačica

S nama sve baš broji

Opet jedna nestala

Čudno ljudi moji

 

5 vaspitačica

Motrim ja na njih

Jedna se izgubila

Dok sam sluš’o stih

 

4 vaspitačice

Pred očima mojim

Čim sam se okren’o

Samo tri ih brojim

 

3 vaspitačice

Slušam njihov glas

Samo što sam kinuo

Dve su ispred nas


2 vaspitačice

Same su nam ostale

Dok smo se mi čudili

Devet njih su nestale

 

1 vaspitačica

Smešta nas u krevet

Kad smo se probudili

Vratilo se devet

 

10 vaspitačica

Šalilo se s’ nama

U vrtiću deca

Nikad nisu sama

 

Naše vaspitačice

Volim nek’ se zna

Al’ moraju da paze

Sakriću se ja...





Нема коментара:

Постави коментар