четвртак, 7. новембар 2019.

ГОСТИ




Драги гости добро дођу
Само нека дуго траје
Јер та наша дивна кућа
Тог тренутка њихова је


..у госте су ми дошли моји рођаци који живе и раде на Европском мору.
Дошло је негде око 372 особе. Баш сам се изненадио што нису сви дошли већ само овај мањи број драгих рођака.
Рекли су ми да су у пролазу, да журе, па неће моћи да остану дуже од петнаест дана.
Тако сам се обрадовао!
Пошто су били гладни одмах сам их сместио у велику бродску кухињу која је срећом имала чак 10 места па су без проблема могли сви да доручкују у 37,2 туре.
Био сам прави домаћин и спремио им прави Панонски доручак.
Гости су уживали у морским алгама на Панонски начин, пуњеним морским јежевима, шункама од морских шкољки, чварцима од медуза, кобасицама од морске траве... 
Као посластицу сам им понудио кремпите од ситног камења, палачинке са морским мушицама на бакин начин и мушмуле са сирмијумским преливом...
Баш када су сви завршили доручак, онима из прве туре је дошло време и за ужину... 




Јуухуууу! Да ли ви мене слушате?

Што облачите пиџаме?
Нисмо се тако договорили...
Полако, полако...
Имам ја још пуно тога да вам причам...
Ево, смислио сам најтежу загонетку на свету.
Ко тачно реши загонетку тај је победник. 

Од потока већа, велика је вода
Језеро је мање а океан већи
Именица, средњега је рода
Ко ће име лепо, нама сада рећи 




(Део из "ПРИЧЕ О ГОСТИМА СА ЕВРОПСКОГ МОРА" из књиге "ЧИКА КЕКИНЕ ПРИЧЕ НЕСПАВАНКЕ")








Нема коментара:

Постави коментар