уторак, 12. новембар 2019.

ДИЛЕМА




Кад имаш дилему, ти је лепо кажи
Са друговима својим, ти решење тражи.
Некад су дилеме, велике и тешке
Али више људи, прави мање грешке

Отац Кристофера Колума је имао дилему у вези наочара па се обратио Чика Кеки:

(из приче "ПРИЧА О ТАТА КОЛУМБУ" - "ЧИКА КЕКИНА ПРИЧЕ НЕСПАВАНКЕ")


„Чика Кеко, цео дан се некако уморим па не могу ноћу да спавам а моји другари се хвале да кад увече скину наочаре тако лепо спавају“, објашњавао је Тата Колумбо.

„Али шта ће ти наочаре Тата Колумбо, ако већ добро видиш“, питао сам Тата Колумба.
„Па, не видим баш најбоље“, рече Тата Колумбо.
„Онда треба да идеш код Морског Очног Лекара да он види колико ти не видиш па да онда он види које ти наочаре требају“, објашњавао сам ја.
„Да ли то значи да се уз наочаре боље види?“, питао ме је Тата Колумбо.
„Па наравно, зашто би људи стално носили наочаре?“, упитах га.
„Ја сам мислио да се наочаре носе само као заштита од сунца а да, овако, њих носе само они којима лепо стоје. Као и они којима су тате и маме дозволиле да их носе“, био је изненађен Тата Колумбо.
„Јаоооо! Тата Колумбо, Тата Колумбо...
Па ти као да си мали тата.
И мала деца знају да се наочаре носе да би се боље видело, носе се да ти лепо стоје и носе се да те увече не боли глава - и кад их скинеш да можеш лепо да спаваш“, покушао сам да му објасним.
„Аха, сад ми је све пуно јасније. Значи, зато што нисам носио наочаре, нисам добро видео, па је уместо мене мој син Кристофер открио Америку. Хммм... " 
Па, ја сам прошао Америку а нисам је ни видео...“, закључио је Тата Колумбо....

А ДАЉЕ...

Да би боље видео, на нос их ти ставиш
Шта је испред тебе, онда боље јавиш
Често оне свима, јако лепо стоје
Од најлепше безбојне, прављене су боје.


А ДАЉЕ...







Нема коментара:

Постави коментар