петак, 16. март 2018.

O GLOBALNOM ZAGREVANJU OTOPLJAVANJA – ČIKA KEKIN DNEVNIK



Dragi dnevniče,

Nešto sam se baš nahladio usred ovog globalnog otopljavanja…
Ne znam šta se dešava…
Što više naučnici upozoravaju na globalno otopljavanje ja sve višr drva trošim zimi za grejanje…
Ja se nekako globalno smrzavam, pa moram da trošim ova Fruškogorska drva… Znate, Janko šumar mi je neki dalji rod po evrima, pa ko velim, što da se grejem na struju kad već sunca nema za one moje lunarno solarne peći…
Ne znam da li ovo globalno otopljavanje zaobilazi ovu našu lokalnu zimu…?

Moj kolega, poznati biolog, Profesor Arkadije je otkrio fascinantnu novu životinjsku vrstu na Antarktiku, vrućoglavog golog razbijača leda, koja samo što je otkrivena već nestaje zbog globalnog zagrevanja…  
Ova bizarna životinja, koju još nisam video, je dugačka samo 15 centimetara i ima tanjir-kost koja se može užariti do te temperature da im omogućuje da glavom probijaju led ogromnim brzinama. Ovu sposobnost koriste u hvatanju pingvina, tako što probiju led ispod pingvina i dočekaju ga u grupi kad padne u vodu.
Profesor Arkadije je otkrio ove krvoločne predatore proučavajući pingvine, pri čemu je jedan uplašeni pingvin propao u led. Kad su ga izvukli, bio je krvav i po sebi je imao niz tih malenih životinjica. Nestanak ove životinje će usloviti širenje pingvina koji bi se mogli prilagoditi da žive čak i u Sahari…

Globalo zagrevanje otopljavanja je takođe uslovilo da su se pojavila velika jata tropskih osa na Arktiku a, boga mi, i na Anatarktiku. Njihova postojbina je Novi Zeland a lete  u jatima šitokim oko dva kilometara široko. Naučnici upozoravaju na hitne mere opreza koje se moraju preduzeti kako bi se spasili od tih nemani...
Na Novom Zelandu ljudi nose duge čarape preko pantalona kad idu na posao i postavljaju zamke s medom oko kuće.
Naučnici upozoravaju i savetuju da bi ljudi morali prestati da uopšte koriste bilo šta za zagrevanje svojih kuća i stanova i tako koliko toliko pomognu smanjenje proizvodnje toplote koja preti da će uništiti našu planetu…
Za grejanje oni predlažu pojačanu fizičku aktivnost, vežbanje, bavljenje sportom…
Zli jezici kažu da ovo nije problem za Crnu Goru jer on svako jutro mogu da optrče oko Crne Gore i nema zima…!
Problem globalnog zagrevanja i ozonskih rupa u Bosni su rešili time što su formirali dobrovoljačke jedinice za zatrpavanje tih rupa…
Danas kad se govori o opštem zagrevanju Zemlje, teško je zamisliti da će zagrevanje izazvati ledeno doba. Nešto tu meni ne štima.
Posle tolikog zagrevanja da nam bude hladno…?
Tada bi, kao i tokom prošlog ledenog doba Engleska i Skandinavske zemlje bile prekrivene ledenim pokrivačen debljine 2 kilometra.
Ostalo zamislite sami.
Na jugu Srbije bi rekli: „Će da izginemo. A ako ne izginemo, će se smrznemo.“
Ne znam…
Mislim znam ja ali nije mi jasno to…
U stvari jasno je meni ali nisam pametan… Mislim… Stvarno…



Нема коментара:

Постави коментар