недеља, 16. јун 2024.

ČIKA KEKINA PESMA

 


Panonski sam mornar,

bez mora i broda

Pšenična su polja

moja morska voda

 

Panonsko je more

Neka ovde bilo

I nestade iznenada

Ko zna šta se zbilo

 

U daljinu stalno gledam

Njega nema, ja ga tražim

I bez mora Panonskoga

Za mornara pravog važim

 

Ali jednog dana,

posle vedre noći

Panonsko će more 

opet meni doći

 

A kad nađem more svoje

Sve će strepnje tad da odu

Život morski tad će teći

Na Panonskome mome brodu.

 

Pozvaću vas ja na more

Koje negde mene čeka

Verujte vi sada meni

Kad vam kaže Čika Keka

 

Ja bez mora Panonskoga

Morski život stalno živim,

U mislima neprestano

Pučini se morskoj divim.

 

I bez broda Panonskoga

Naći ću ga jednog dana

To je more moja kuća

Svima nama ljubav znana

 

Ostrvo je Fruška gora

Svedok morskih divnih dana

A bez mora Panonskoga

Planina je sada sama




 

 

 

 


Нема коментара:

Постави коментар