среда, 4. октобар 2023.

ČIKA KEKIN DNEVNIK: "DA LI DA NAPRAVIM VREMEPLOV?"

 


Mnogo puta sam razmišljao da napravim vremeplov... Čak sam i počinjao nekoliko puta...

Međutim nešto mi se neda. I pored toga što putovanje kroz vreme donosi mnogo prednosti, čini mi se da to nije baš projekat za mene. Pogotovo ako mi pomaže moj veliki prijatelj Profesor Arkadije...

Onomad kada smo izmislili inkubator za leženje pilića, inkubator je pravio kockice za led...

Kada mi je Profesor Arkadije pomagao da izmislim i napravim ventilator, ventilator ga je odneo u Afriku. Trebalo mu je tri meseca da se vrati...

Pomagao mi je i da napravim robota koji se zvao Robot i koji je trebao da pronalazi izgubljene stvari – ali se robot zvani Robot izgubio...

I tako...

Kod vremeplova mi je problem, šta ako ga napravimo i on proradi...

Kakve sam sreće ja bih se vremeplovom vratio u prošlost pa bi mi se tamo pokvario...

I šta onda...

Onda bi mi trebalo u mojoj biografiji da piše da sam rođen u jednom veku a da sam umro nekoliko vekova ranije. Ne ide to...

Jedino možda da u vremeplov stavim Profesora Arkadija?

Ma, vratio bi se on i iz prošlosti kad se već vratio iz Afrike...

Ne znam, nisam pametan...




 


Нема коментара:

Постави коментар