среда, 16. новембар 2022.

ПРИЧА О КАПЕТАНУ УЖИНКУ

 


Добро вече свима вама, добро вече свима нама који смо спремни за још једну занимљиву, веселу и непреспавану ноћ. Лаку ноћ онима који хоће у кревет, лаку ноћ и онима који и неће у кревет али их натерају...

Ми нећемо у кревет јер се нама не спава а нико нам ништа и не може...

Чак кад ми се можда, мада је то ретко, и помало приспава ја поједем ноћну ужину...

Знам да није добро јести ноћу али и то је боље него да се спава...

То ме је баш подсетило на мог старог океанског другара Капетана Ужинка...

Дуго смо пловили барама, прекоокеанским потоцима, бескрајним рекама, дубоким морима, најмањим и највећим океанима...

Он је био чудо од Капетана...

Није баш пуно волео да вози брод али што је тај волео да ужина...

То вам не могу описати, мада ћу покушати...


Најинтересантније он није волео да доручкује, руча, вечера..., он је волео само да ужина... Тако да кад год је неки оброк и сви ми на броду седнемо за морску трпезу ми њега позовемо да и он једе он нам једноставно каже:

„Не могу ништа да једем јер сам малопре ужинао а и сада ћу опет!“

Чудан је то био Капетан по питању хране. Не може да руча јер хоће да ужина, не може да вечера јер хоће да ужина, не може да једе јер хоће да ужина. Чак је то ишло дотле да понекад није могао да ужина јер је хтео да ужина. Он се у ствари звао Капетан Капетановић али су га сви звали Капетан Ужинко...

Не би то био никакав проблема да је он ужинао ужину, али он није јео јер је он грицкао.

Да ли знате у чему је разлика између грицкања и једења?

Разлика је огромна јер се јело једе а грицкају се грицкалице. Мислите да то није нека разлике...?

Па он је вишео волео да грицка слане штапиће него да једе поврће и млечне производе.

Он је више волео да грицка слане переце, рибице и чипсове него да једе рибу, пилетину или качамак.

Он је више волео да грицка кекс, чоколаду и бомбоне него да једе воће, домаће палачинке и домаће колаче...

Он је више волео уз грицкање пијуцка слатке вештачке сокове него да пије домаће сокове...

Уместо да пије чај током доручка или вечера он је волео да уз грицкање пијуцка кафу...

Ни то не би били проблеми да он после грицкања је стално био жедан, стално је пио много воде и често због тога није увек могао да стигне у тоалет. Можете да замислите одраслог Капетана који није стигао на време у тоалет?

Пошто је стално ужинао и грицка он није јео ништа здраво па је одједном почео да се смањује...

Ауууу....!

Полако је од Капетана Капетановића почињао да буде Бродски Мали Ужинко...

Тек онда је схватио да се мора лепо јести а и ужина треба да се састоји од природне хране а не од сланих и слатких грицкалица...

Пошто је почео да једе нормалне оброке одмах је почео поново да расте! Толико му се свидело да расте да је јео све више поврћа и тако постао већи, снажнијии лепши него што је био ранијие. Чак су га прозвали и Велики Капетан Капетановић...

Е, зато и ја кад сам увече гладан за ноћну ужину поједем јабуку јер не смем да дозволим да не стигнем у тоалет и да се смањим...

 

Да били лепи, брзи,

Велики и снажни

Оброци природни

Баш су јако важни

 

Баш сам од ове приче огладнео па ћу сада да поједем пола јабуке.

Да ли неко хоће другу или прву половину?

Хеј, чујете ли ви мене или само склапате очи да би ме још бољје чули?

Ко неће да спава нудим му јабуку...

Нема спавања кад је тек лепа ноћ пред нама у којој ћемо се играти до миле воље или чак и до јутра...

Док се не заигамо поставићу вам један задатак и онај ко га не реши мораће да спава.

 

Када хоћеш лепо воће

Ти испружи руку

Као дар природе

Имаћеш тад ...

 


Сад да вас видим... Које је воће у питању? Ко год не зна одговор мораће да спава а ко зна моћи ће да ради шта хоће. Мислио сам да нећете знати кад оно сви знате. Како знате да је јабука у питању?

Како вам је тако брзо решење дошло у главу? Пошто сви знате сада можете да радите шта хоћете...

Шта хоћете?

Углавном сви хоћете да спавате а неки чак желе и јабуку пред спавање...?

Како то?

То није у реду јер ми нећемо да спавамо...

Ја ћу појести јабуку и нећу да спавам али немојте ни ви...

Мени се скоро никада не спаааваааа....

Не знам шта се дешава. Јабука је баш укусна али нешто ми се дрема...

Немојте да спавате а ако случајно... Зеееев...

Ако случајно на тренутак дремнем слободно ме пробудите... Јер ми се не спааавааа.... Зееев....

Добра је јабука...  Зеееев....

Лаку ноћ.



 


Нема коментара:

Постави коментар