уторак, 31. децембар 2019.

ČIKA KEKA I PRIČA O CRNOM LUKU I CVEĆU




Dragi moji drugari. Da li imate baku i deku? Blago onima koji imaju oboje. Ja sam mnogo voleo moju baku i deku. I oni su voleli mene… 
Voleli su se i oni međusobno.
Ali, ispričaću vam šta se jednom dogodilo…

Baka je znala da deda mnogo voli crni luk. Odlučila je da iza kuće posadi crni luk a da mu ne kaže. Bila je srećna kada pomisli kako će se samo deda iznenaditi kada bude uskoro ugledao mladi luk.
Nešto kasnije, deda je odlučio da prošeta vrtom iza kuće. Začudio se kada je ugledao nezasađen vrt iza kuće.
- Stvarno smo ostarili - zaključio je deda i odmah odlučio da tu posadi cveće. Znao je da baka uživa u njemu i da će obradovati kada ga bude ugledala.

Ono što su odlučili to su i učinili. Baka je posadila crni luk a deda cveće. Narednih dana i jedno i drugo su kradom odlazili u vrt i čuvali svoju leju.
Baba je "plevila" sve što nije bilo luk a deda sve što nije izgledalo kao cveće...
Naravno, nije teško pogoditi šta je ostalo. Ostala je prazna leja...

A zašto vam sve ovo pričam? 
Pa zato da vidite da je komunikacija I razgovor među ljudima neophodna za zajednički život i razumevanje.
Ona obogaćuje ljude, čini ih srećnijim, veselijim i pomaže da se sve lakše i lepše u životu prebrodi ako je komunikacija dobra.

Razumemo se! Zar ne?




Нема коментара:

Постави коментар