петак, 15. децембар 2017.

УСВОЈИЋУ ДЕДА МРАЗА



Јесам мали и мањи сам био
Снове сањам што сам их и снио
Преко неба прошараног снегом
Преко шума и над снежним брегом
На санкама пуним лепих боја
Плови машта, плови жеља моја
да у ноћи када звезде сјаје
кад се поклон вољеноме даје
неко чује моје мисли мале
међ поклоне које нису стале

Ја се питам у тој срећној ноћи
Кад ће мени седи дека доћи
Кад га свуда много деце чека
Кад је он баш свима омиљени дека

Где он оде после ноћи ове
Кад испуни дечје лепе снове
Мене брине ко о њему брине
Дал и њему дају те поклоне фине

Шта он ради када
ноћ нам прође ова
Има ли он пријатеља
ил неких другова

Да ли има деце,
унука ил кога
Да ли игде има
он икога свога

Ако нема никог
онда мене има
Чак и током лета
док не дође зима

Поред мене њему неће бити жега
Биће дека мој, усвојићу њега.

Чика Кека

Хмммм...
Биће Чика Кека и његов Дека





Нема коментара:

Постави коментар