недеља, 26. јун 2016.

ROBOT - KRATAK ČAS PROFESORA ARKADIJA

Eto, odlučio sam pre neki dan da pronađem nešto novo. Već mi je dosadilo da pronalazim staro... Stare čarape, lonce, akumulatore...

Idući za tom idejom vodiljom prvo sam pronašao jednu lepu novu svesku. Lepo sam u svesku zapisao sve šta sam smislio da pronađem. Sad samo ne mogu da pronađem svesku u kojoj sam to zapisao…               

Tražim evo već nekoliko dana gde sam to zapisao ali uzalud…K’o što bi rekli naši čuveni naučni naučnici  Albert i Ajnštajn:“Ako nešto ne možeš pronaći najbolje je da ga nađeš pre nego što neko drugi to uradi pre tebe…”Tražim svuda, ali uzalud…  Nema šanse da je nađem!Zbog toga sam odlučio da kao pronalazač i naučnik pronađem robota koji će da pronalazi izgubljene stvari.Odlučio sam da robot izgleda kao polumačka – poluzec - poludinosaurus. Vidite, ja sam izmislio i da jedno celo može imati tri polovine...Šta vi mislite kao je to moguće? Moguće je ako uzmete tri manje polovine umesto dve veće i tako imate jedno celo... Međutim, da se ne zadržavamo oko tih sitnica...Robot će biti visok 1,30 metara i težak 100 kilograma a kretaće se brzinom i do tri kilometra na čas uz pomoć narandžastih i belih kružića koji će biti ispod njega. On će moći da priča, gleda i projektuje slike kao pokretni video-projektor, kao televizor, kao pokretni bioskop – tako da će odmah moći da se vidi gde je i šta našao...
Kada ne priča, ne gleda i ne projektuje slike on će moći da prazni kante za otpatke i sređuje prostorije i bavi se ekologijom, ukoliko nema druga posla... Robot se uključuje daljinskim upravljanjem uz pomoć bežične telekomunikacione mreže koja je povezana kablovima – što je sigurno, sigurno!Probao sam ja i ranije da pravim robote. Prva mašina imala je samo noge, bila je teška i nezgrapna, a svaki njen korak trajao je pet minuta, što moram priznati nije baš brzina. Takav robot je mogao samo da hoda i ništa ne radi, troši baterije i pored njega je uvek trebalo da budu najmanje dva naučnika.Ne znam zašto su mi ukinuli taj projekat…Jedva sam ubedio svoje profesore i naučnike da meni kao profesoru i naučniku dozvole da nastavim da radim na usavršavanju robota.Kasnije sam robotu dodao i telo, zatim ruke i na kraju glavu a kada je robot počeo da liči na astronauta, dobio je i ime - Robot. Ovaj robot, po imenu Robot, je mogao, da sa baterijama koje se pune samo 24 sata, ide čitavih pet minuta.


E, sada hoću da konstruišem usavršenu verziju Robota koji će biti visok metar i trideset jedan centimetar, i težak 99 kilograma...On je visok, visok kao dečak visok sto trideset jedan centimetar... Ili kao devojčica visoka sto trideset jedan centimetar... Ili kao mali džin visok sto trideset jedan centimetar... Da, da baš tako...Robot će umeti da korača, trči, skače, da uljudno pozdravlja i, što je najvažnije, da obavlja razne poslove. Možda čak i da pronalazi izgubljene stvari...Robot, po imenu Robot, će moći da trči brzinom od sto metara na sat, pa čak i da skreće dok hoda ili trči.Da li vi znate koliko je to brzo sto metara na sat? Neverovatna brzina...On će moći i da gura kolica sa teretom od 250 grama i da prihvata i nosi poslužavnik na kome za sada ne može da stoji ništa jer još uvek Robot sve ispusti i prospe ako se bilo šta stavi.Da li vi znate koliko je to teško 250 grama? Hmmmm.... To je skoro kao tri čokolade od sto grama ili više od tri čokolade od osamdeset grama... Kao što sam rekao, robot po imenu Robot,  liči na omanjeg astronauta, u belom skafanderu i sa kacigom sa zatamnjenim staklom, iza koga se kriju kamere i senzori.Da li znate šta su to senzori?Ako saznate recite i meni da i ja znam...Robot je napravljen kao eksperimentalni model ali uskoro nameravam da mu ipak poverim posao pronalazača izgubljenih stvari, s tim da imam problem što su se svi dosadašnji roboti, koje sam ja napravio, izgubili  i ne mogu da ih nađem…


Ne znam šta da radim…Da li ste možda vi videli da je ovuda prošao robot po imenu Robot?Kao da je neko tako ružan malopre bio ovde... Da li je ovde malopre bio neko pre mene?Prosto nisam pametan kako ću da pronalazim izgubljene stvari ako ne pronađem robota koji traži izgubljene stvari...?U stvari, ja sam već pronašao robota po imenu Robot, koji traži izgubljene stvari ali se on negde izgubio...  Da li sam vam to već rekao?Doduše ostalo mi je još da rešim problem kako će taj robot pronalaziti izgubljene stvari pošto on za sada može samo da ih traži a još ne može da ih nađe... A to će biti moguće tek kad pronađem ovog izgubljenog robota po imenu Robot ili da pronađem neko drugog robota sa drugim imenom...Uf, baš su ovi roboti zapetljana stvar...

Нема коментара:

Постави коментар